Pentru a predica bine nu este suficient sa stapanesti subiectul, trebuie ca si subiectul sa puna stapanire pe tine!-ANONIM

joi, 31 martie 2011

Experienta lor poate fi a ta !
 
“Domnul este Pastorul meu”
- o noua dovada a invierii ce poate fi experimentata chiar azi-

Ps. 23:1a “Domnul este Pastorul meu…”
Ioan 10:14-17 “Eu sunt Pastorul cel bun…”
1 Petru 2:25 “Pastorul si Episcopul sufletelor voastre…”
1 Petru 5:4 “Pastorul cel mare…”

            Calitatile Domnului Isus de Pastor personal, bun, al sufletelor si mare, se reveleaza dupa inviere in aratarile individuale. Descoperindu-le si noi, putem sa ne incredintam pe deplin vietile Lui si declarandu-L Pastorul meu si experimentandu-L ca adevarat inviat.
  1. Aratarea Lui la MARIA Ioan 20:15-18
·         Un Pastor cu inima simtitoare: “de ce plangi”
·         Un Pastor ce-si cunoaste oile pe nume “Marie” (Ioan 10:3)
·         Un Pastor ce se preocupa de toti deopotriva “la fratii mei”
  1. Aratarea Lui la PETRU Ioan 21:15-19, 1 Cor. 15:5
·         Un Pastor iertator
·         Un Pastor ce reabiliteaza
·         Un Pastor ce deleaga responsabilitati
  1. Aratarea Lui la TOMA Ioan 20:27
·         Un Pastor ce si-a dat viata pentru oile Sale v.27
·         Un Pastor adevarat, nu fals (nu era alt om ce se dadea drept Isus)
·         Un Pastor ce spulbera indoielile prin dovezi
·         Un Pastor ce poate fi declarat “Domnul meu si Dumnezeul meu”
  1. Aratarea Lui la IACOV 1 Cor. 15:7
·         Un Pastor ce are grija de ai Sai in ciuda faptului ca a fost respins inainte de inviere Ioan 7:3, 1Tim. 5:8
·         Un Pastor ce-si iubeste fratii de trup Gal. 1:19, Iuda 1  
      5.   Aratarea Lui la SAUL 1 Cor. 15:8
·         Un Pastor ce-si cauta oaia pierduta venind tocmai din cer FAp. 1:10/9:3-6
·         Un Pastor ce-si reveleaza puterea de schimbare a sufletelor 1 Cor. 15:9-10

Incheiere
            Acesta este Pastorul ce  si-a dat viata pentru oile Sale, a inviat si este declarat de milioane de oameni pana la revenirea Lui ca Pastor personal. E cea mai palpabila dovada a invierii Lui, tu poti s-o experimentezi chiar azi.
            Christos a inviat!

Vasile Bonda




Niciun comentariu: